حرکت جنجالی فرهاد در بازی با پرسپولیس
 
درباره وبلاگ


سلام من امیرم و 15 سالمه !!! ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدید . من و دوستان سمپادی ام این وبلاگ را ساختیم تا شاید بتوانیم نام سمپاد را زنده نگه داریم. در این وبلاگ هر هفته مطالب جدیدی قرار میگیرد که میتوانید با عضویت در وبلاگ هر هفته خبر نام دریافت کنیدو از مطالب لذت ببرید ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 67202
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 67202
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


بزرگترین وبلاگ بچه های سمپادی کاشان




فرهاد مجیدی که پیش از مسابقه با مچ بند آبی و حک کردن نام استقلال روی دستش انگیزه های خود را برای جدال با پرسپولیس نشان داده بود، در دو بازی رفت و برگشت فقط یک کارت قرمز دشت کرد. در بازی رفت، مجیدی با عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیسی ها مهار شد و حتی یک نفوذ مناسب هم نداشت. دیروز و در ورزشگاه آزادی هم مجیدی، نقش کلیدی ترین مهاجم الغرافه را داشت و بیشتر توپ ها به او ختم می شد.
 


اما عملکرد فوق العاده شیث رضایی و سامان آقازمانی، روز بدی برای ستاره سابق استقلال رقم زد. شیث چندین بار توپ های او را به طور کامل در اختیار خود گرفت و چند بار هم با توسر توپ زدن مجیدی را از پیش رو برداشت تا صدای تشویق هواداران سرخپوش به آسمان برود. در نهایت مجیدی در همان نیمه اول به خاطر دو خطای شدید روی آقازمانی کارت زرد گرفت و در نیمه دوم هم به خاطر سعی در فریب داور کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شد.



مهاجم شماره 10 الغرافه که در بازی رفت کمترین امتیاز را در بین تمام بازیکنان زمین گرفته بود، با توجه به عملکرد ناموفق فنی و اخراج در بازی برگشت احتمالا باز هم در میان بازیکنان موفق جا نخواهد داشت.





پیراهن آبی جنجالی

در حالی که باشگاه استقلال پیش از بازی پرسپولیس و الغرافه اعلام کرده بود که تماشاگران این تیم برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه بروند، نه تشویق مجیدی؛ اما مجیدی در یک حرکت انفرادی عجیب و غریب بعد از اخراج خود از زمین، پیراهن خود را درآورد و زیر پیراهن خود را که آبی رنگ بود به تماشاگران نشان داد و حتی بوسه ای بر آن زد. این حرکت او با واکنش شدید 90 هزار تماشاگر پرسپولیسی رو به رو شد.



مجیدی که گویا خبر نداشت حتی طرفداران استقلال هم گفته اند خواهان برد پرسپولیس به عنوان نماینده ایران هستند با این کار خود، جو ورزشگاه را که کاملا پر بود، به هم ریخت. معلوم بود که مجیدی این پیراهن زیری را آماده کرده است تا در صورت گلزنی به پرسپولیس، آن را نشان دهد. البته می شود گفت او شانس آورد که در این بازی گل نزد، وگرنه معلوم نبود که چه اتفاقی در ورزشگاه می افتاد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : امیر محمد فلاح